søndag 18. mars 2012

Til barnet, men fint i mitt INTERIØR.

Vi har lagt en del tid og energi ved oppussing av huset vårt og stua fikk seg selvfølgelig en liten oppfriskning. Litt spakling, maling og nye lister, og oppgradering på noe av møblene. Mye av det svarte er blitt byttet ut til hvite og lyse møbler, kun den svarte praktiske skinn sofaen som har fått blitt. 
Må si meg meget fornøyd med resultatet.



Ser nå i ettertid at min 10 mnd gammel sønn også har vært med å gjort sitt for å sette sitt preg på stua vår, så det har flyttet inn en god del av hans fargesprakende leker, gåvognen og duploesken. Så var jeg heldig å kom over en lekekurv som virkelig passet perfekt til min stue og til lekene. Veldig fin og romslig kurv og tar seg så utrolig godt på stua med resten av møblene. 




Du finner den i Perfect Home Collection. Super FORnøyd:)



1 kommentar:

Som mine dager er sa...

Herlig. Den er bare kjempefin!!!!

Ja det blir flytting på oss. Min mann har fått seg jobb i Kuwait og vi flytter hit ca. 1. mai. Så det vil si at jeg kan ta imot bestillinger mot slutten av april så er det over. Snufs , kommer til å savne det veldig. Men man kan ikke få i både pose og sekk.

Takk for koselig kommentar hos meg.

Klem Marit