Viser innlegg med etiketten madebyCato. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten madebyCato. Vis alle innlegg

onsdag 2. mars 2016

Baby soverom





Bitte lillesøster har nok ikke fått sitt eget
rom...enda. Sitt eget hjørme av 
hovedsoverommet har hun fått plass.
Og endelig har jeg tatt meg tid til
å dekorere og gjort det riktig koslig 
rundt sprinkelsenga.


Har had planer i over lengre tid at
jeg ønsket å sy min egen uro til babyen.
Planla det allerede da jeg gikk gravid,
men ble aldri prioritert.
Nå derimot har jeg fått sydd uro,
og min samboeren lagde selve opphenget.

Stor fornøyd med resultatet.





Skyene har jeg enkelt sydd av gammelt sengtøy
og sydd inn silkebånd i forskjellige farger.




Fødselsgave.
Spilledåse fra Kremmerhuset.




Søte sovendekaninen har også lillesøster
fått i fødselsgave. Og godnattbok fikk hun i dåen.
Hvit enkel hylle snekkeret av samboeren.




Nå er vi klar for natta.






tirsdag 19. januar 2016

DIY Lysestake




Da ble det en lysestake på meg.
Inspirert av andre som lager egne møbler og interiør så 
er det utrolig artig å få laget noe selv.

Denne lysestaken skal min kjære samboer ha all skryt for.
Av rest material som han hadde liggende i garasjen 
kom han med dette resultatet.













Staken fikk stå i ro til limet var tørket,
deretter beiset jeg den i to runder.

Plasserte lyshylser i hullene før jeg satte i talglysene.

Kjempe fornøyd!

Fått masse fine tilbake meldinger om denne
så snekkeren min må i garasjen å lage flere.


Laget av Cato Åldstedt.