Viser innlegg med etiketten Vinter. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Vinter. Vis alle innlegg
tirsdag 7. april 2015
mandag 8. april 2013
søndag 24. februar 2013
Snømannen Kalle
Noe av helgas aktivitet...
Perfekt snøvær på lørdagen til å lage store snøballer som kan bli til stor snømann.
Supert å ha store sterke pappa til hjelp...
torsdag 25. oktober 2012
Vinterens første snøfall og årets ønskeliste.
Det har kommet et hvit lag som har dekket hele nabolaget. NYDELIG.
| Fikk ta et bilde i morrest kl 06:45. |
| Julian ute i snøen...litt skeptisk. |
Snø er litt skummel...og ubehagelig. Alle fall når man sitter i vogna, ekstra godt påkledd på grunn av minus grader, med snø som fyker rett i ansiktet. Ellers er snøen godkjent. Julian stikker ut tunga og lar snøen smelte på tunga..."nammm".
| Suuuuper stas å få sett traktoren med snøfres.... "ooohhhh". |
Det er under 2 mnd til juleaften og det er ei god stund siden spørsmålet "hva ønsker dere til jul"?
Så har den siste tiden skrevet ned noen ønsker...da tenker jeg spesielt på 1 åringen :)
Dette ønske mamma og pappa for meg til jul:p
- Ullklær str 98 ++ eks.
- Helly Hansen (3 år)
- Devold
- Pierre Robert
- Klær str 92/98 ++
- Junior dyne + pute
gåsedundyne, helårs. str: 100x140
- Junior sengesett
str: 100x140
- Bøker
- Traktor - jo større jo bedre
- Leker på hjul
- Leke verktøy
- Radiostyrte leker er meget godt likt
- Båt til å ha med i badebalje/badekaret
- Radiostyrte leker er meget godt likt
- Båt til å ha med i badebalje/badekaret
- TV/godstol jr
- Brio togbane
- Brio togbane
- Pengelapper og mynter til å slippe på sparebøssa :)
- Metallkoffert/matboks
- Metallkoffert/matboks
![]() |
| Fra www.snedesign.com/ |
Å som vi begynner å gleder oss til jul...med familie og venner.
Mammas og pappas ønskelista:
- Servise "Skyn" fra IKEA
- flattallerkner
- dype tallerkner ol
- Raclette grill
- Dyner 2x220cm vinterdyner.
- Dyner 2x220cm vinterdyner.
- Gavekort fra IKEA , Rivera Maison ol
- Digital vekt med stålbolle, hvit
- Bokholder til kjøkkenbenken
- Morter/krydderknuser i marmor
- Kjøttklubbe
- Digital vekt med stålbolle, hvit
- Bokholder til kjøkkenbenken
- Morter/krydderknuser i marmor
- Kjøttklubbe
- Juletre pynt (rød og glass)
- Nisse; er så fine disse pyntenissene som har lua drad ned over øynene så man bare ser nesa.
Til huset:
Mor ønsker seg denne høyreiste, vakre løkblomsten: Amaryllis. Den jeg fikk ifjor har da dessverre ikke overlevd.
- Nisse; er så fine disse pyntenissene som har lua drad ned over øynene så man bare ser nesa.
![]() |
| Disse er fra Åhlens. |
Mor ønsker seg denne høyreiste, vakre løkblomsten: Amaryllis. Den jeg fikk ifjor har da dessverre ikke overlevd.
Pappa selv håper på å finne noe verktøy under juletreet eller til bursdag
....det er lov til å ønske.
....det er lov til å ønske.
- skrujern i flatt, stjerne og torx
- skralle/koppnøkkelsett
- tenger
- t-nøkkelsett i torx og umbrako
- feinsag/multikutter tilbehør
- jekk (real deal)
- penger
- SOKKER...etter å ha rasa igjennom sokkeskuffa og funne hull på så si alle sokkene så ønsker pappan i huset seg nye sokker. Kan ikke bli for mange.
Skal legge til på lista om vi skulle kommer på noe mer.. :)
Mener selv vi har vært veldig snille i år.
tirsdag 6. mars 2012
Ut på SKI med litt SKLI
Virkelig vært så heldig med været de siste dagene, så i går kom vi oss ut på ski med pulk og hund.
torsdag 2. februar 2012
Vinteren er her
Vinter har virkelig kommet.
Masse snø og en god del minusgrader i trønderlag.
Gjett om Cato, min samboer, vart glad da han var ferdig med kveldskifte på jobb
og skulle sykle hjem.
Bilde tatt av Cato.
Min lille sTORe gutt nærmer seg 9 mnd med storm skritt. Bare de siste ukene har det vært store framskritt og han finner ut av nye ting hverdag. Endelig funnet nytten av å dra seg bakover, men enda moro å ha funnet å hvordan man åler seg framover. Interessen av å vær på gulvet er mye større nå enn hva det har vært før, men har funnet ut hvor artig det er å gå, spesielt mestrer han det å komme seg rundt stue bordet. Må bare smile av han når jeg ser hvor stolt han ble da han klarte å komme seg fra stuebordet til sofaen....og tilbake:)
Gutten min er glad i maten sin da. Alt som serveres går ned på høykant, og stas å spise brødskive om morgenene når man har lært seg å spise bitene selv.
Stas:)
Nå venter vi bare på at "tannebissene" roer seg ned litt slik at vi alle tre kan få igjen litt nattsøvn igjen. Den er dypt savnet:P
Gutten min er glad i maten sin da. Alt som serveres går ned på høykant, og stas å spise brødskive om morgenene når man har lært seg å spise bitene selv.
Stas:)
Nå venter vi bare på at "tannebissene" roer seg ned litt slik at vi alle tre kan få igjen litt nattsøvn igjen. Den er dypt savnet:P
Abonner på:
Innlegg (Atom)










