torsdag 8. mars 2012

BOSKKE SKY PLANTS

Kom over disse blomsterpotter i butikken Ting i Trondheim og syntes de var utrolig stilige. Noe jeg bare måtte ha til kjøkkenet mitt, hengende over kjøkkenøya.

Blomsterpotte som snur plantene på hodet.
Det følger med en enkel låseplate som holder jorden på plass, så ingen søl. Det er et beholdersystem på toppen, som jeg fyller opp med vann 1-2 ganger i mnd, som holder plantens røtter fuktig. Genialt.


Har tre potter, en i small og to i xsmall, som henger fra taket rett over spisedelen på kjøkkenøya.
Driver å prøver meg litt fram på hvilke planter som trives opp-ned og ved plasseringen. Blir for lite dagslys for at urter skal trives der, så nå har jeg en fredslilje og en orkide hengende som ser ut til å trives veldig godt.



Disse blomssterpottene har sin pris, men hos Fru Fly kan du nå vinne et gavekort fra Ting. Sjekk ut bloggen hennes og vær med på konkurransen.


Les mer om disse pottene:
http://www.boskke.com/



Ingen kommentarer: