fredag 24. februar 2012

Stemning i mørket

Kjøpte meg denne lykta i fjor og det har tatt sin tid før jeg endelig fikk i et stort nok kubelys som passet i den. Etter å ha stått litt bortkommen i et hjørne på stua, over en lengre tid, så har den endelig fått en passende plass på stua. Får stå der så lenge den får være i fred fra småe fingrer, som det alltid klør i etter å ta i det meste. 

Lykta er kjøpt på Kremmerhuset, 
og kubelystet kjøpte jeg på IKEA til en litt billigere penge.




Brukes flittig når jeg ønsker litt ekstra god stemning i stua etter at det 
har blitt mørkt ute.


Ønsker alle en super helg i vintermørket.




1 kommentar:

Kristin Kreativius sa...

fine lykta! :) Ja, du får nyte den mens du kan. Snart blir vel den, men mye annet ryddet vekk tenker jeg :D

Vi vil gjerne komme på besøk til uka, om du og Julian er ledig?

Så ut som en herlig skitur under her!

klemmer:)