onsdag 21. august 2013

Krydderglass oppheng

Et tips for deg som ønsker et litt mer organisert kjøkken...

..allefall i krydderhylla.


Oppheng til krydderglass!!!

Til nå har jeg satt av ei hel hylle i et av kjøkkenskapene 
mine bare til krydderglass, og det er et stort rot og veldig 
vanskelig å finne akkurat det man trenger og for å ikke snakke 
om å se hva man egentlig har. Lett å bare kjøpe med seg nytt 
glass av det man trenger.

HER finner du opphengene som jeg kjøpte på ebay.


I en pakke følger det med 3 stk oppheng med plass 
til 4 stk krydderglass. Baksiden av opphengene er det 
dobbelsidet tape og det følger med skruer slik at du 
får skrudd det fast. 


Har hengt opp alle mine 3 på innsiden av kjøkkenskapdør, 
slik at glassene blir sjult når jeg ikke trenger dem. 
Skapdøra er 30 cm og passer perfekt i forhold til lengden. 
I følge bruksanvisningen som fulgte med så skal man la 
limet få virke i 24 timer før man henger på krydderglassene.


Jeg har krydderglass fra forskjellige merker og de som jeg
 har passer utmerket. 


Endelig på plass!!

Legg gjerne igjen tilbakemelding, og vil veldig gjerna ha 
flere tips til smarte løsninger for bedre oppbevaring og oversikt 
på kjøkkenet og andre rom i huset.


3 kommentarer:

Jatte sa...

Veldig smart :D

Anonym sa...

Utrolig bra ;)

Marit sa...

Hvordan har dette funket? Det er en del år siden du gjorde det, har limet holdt, er du fremdeles fornøyd?