onsdag 2. mars 2016

Baby soverom





Bitte lillesøster har nok ikke fått sitt eget
rom...enda. Sitt eget hjørme av 
hovedsoverommet har hun fått plass.
Og endelig har jeg tatt meg tid til
å dekorere og gjort det riktig koslig 
rundt sprinkelsenga.


Har had planer i over lengre tid at
jeg ønsket å sy min egen uro til babyen.
Planla det allerede da jeg gikk gravid,
men ble aldri prioritert.
Nå derimot har jeg fått sydd uro,
og min samboeren lagde selve opphenget.

Stor fornøyd med resultatet.





Skyene har jeg enkelt sydd av gammelt sengtøy
og sydd inn silkebånd i forskjellige farger.




Fødselsgave.
Spilledåse fra Kremmerhuset.




Søte sovendekaninen har også lillesøster
fått i fødselsgave. Og godnattbok fikk hun i dåen.
Hvit enkel hylle snekkeret av samboeren.




Nå er vi klar for natta.






1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Så fint! ville bare tipse om at det er veldig skummelt med hylle over sengen. Jeg selv hadde dette som liten og endte opp med ei potte rett i fjeset og har i dag et stygt arr over øyet, det kunne gått mye værre.