fredag 10. august 2012

FaceLIFT


New faceLIFT på kjøkken og stue

Til min bursdag i april så var jeg så heldig å fikk jeg ei liftgardin som jeg hadde sett på Kremmerhuset fra min kjære svigerinne. Passet perfekt til mitt kjøkkenvindu.


Denne er fra serien Cookies and dreams på Kremmerhuset

Den behagelige lyse grå nyansen med hvite striper gjør denne serien tidløs og passer flere plasser enn bare inn på kjøkkenet, også stuen. Gikk til innkjøp av liftgardiner til stuen å etterhvert og er så fornøyd med hvor lyst og behagelig det har blitt.


Fikk også andre småting fra denne serien som kjøkkenhåndkle, grytevott, krukkelok, putetrekk, duker og løpere. Det som er supert er at alt dette finner du til nedsatt pris både i butikk og nettbutikk , så har selv vært å gjort noen kupp.

Til kjøkkenet.
Puter til sofaen.
Godt å oppfriske hjemmet litt. Hva syns du om denne serien? 

HA EN KJEMPE FIN HELG.



Ingen kommentarer: