torsdag 12. juli 2012

Lekehus

Se hva som har kommet på plass i hagen.




Dette er lekehuset min pappa bygget til meg og mine to søstre da vi var små. Velbrukt lekehus som jeg og mine søstre har satt sånn pris på. Finnes det nå mer stas en sin eget lille hus?


Mye barndomsminner som ligger i denne ,
så var veldig stas å få lekehuset da pappa solgte huset sitt i fjor. 



Fikk lagret lekehuset på arbeidsplassen til min bror over vinteren, og da vi endelig tok oss tid til å gjøre plass i hagen til lekehuset så kom min kjære bror med den og fikk den på plass. 

Hva gjør man uten familie.
Et par hjelpende hender.

Straks på plass.

Da er nok et prosjekt på plass.
Lekehuset har vel blitt ca 20 år gammel allerede og det er på høytid at den får litt 
oppfriskning av maling og diverse. 
Gjelder både innvendig og utvendig.
Gleder meg til å friske den opp og se lekehuset blir bruk igjen...av små barn.


Andre som har gjort oppussing av lekehus? Tips og forslag taes imot.

Ingen kommentarer: